Skip to main content

Picqer-koppeling met Dragon Connect

Koppel Picqer eenvoudig met al je systemen
Met Dragon Connect integreer je Picqer moeiteloos met andere software en platforms. Zo werk je efficiënter, vermijd je dubbele invoer en zorg je voor een optimale dataflow tussen al je systemen.

picqer-logo.-grootjpg-removebg-preview
Naadloze integratie

Naadloze integratie

Wij zorgen voor een stabiele en veilige koppeling met Becosoft.

Flexibel en schaalbaar

Flexibel en schaalbaar

Of je nu een klein bedrijf bent of een grote organisatie, de koppeling groeit mee met jouw behoeften.

Klaar voor de toekomst

Klaar voor de toekomst

Onze oplossing is eenvoudig uit te breiden en aan te passen.

Ondersteunde acties

Stock update

Order update

Wat is Picqer?

Picqer is slimme magazijnsoftware die speciaal is ontwikkeld voor webwinkels. Met Picqer automatiseer en stroomlijn je alle processen binnen je magazijn: van orderpicking en voorraadbeheer tot inkoop en verzending. Zo werk je efficiënter, voorkom je fouten en houd je grip op je voorraad – zelfs als je groeit.

Door Picqer te koppelen aan je webshop en vervoerders, worden bestellingen automatisch ingeladen, picklijsten gegenereerd en verzendlabels aangemaakt. Medewerkers kunnen eenvoudig met scanners of de Picqer-app werken, volledig papierloos. Dankzij realtime inzicht in je voorraad en duidelijke rapportages weet je altijd precies waar je staat.


Doorsturen naar meerdere systemen

Een koppeling, eindeloos veel mogelijkheden. Met Dragon Connect stuur je data vanuit Picqer eenvoudig door naar andere systemen zoals:

  • CRM-oplossingen

  • Boekhoudsoftware

  • Webshops en e-commerceplatforms

  • Voorraad- en magazijnsystemen

  • Marketing- en rapportagetools

stardust-two-col-video

Ontdek de mogelijkheden

Met Dragon Connect haal je het maximale uit je Picqer-omgeving en alle andere systemen die je gebruikt. Neem contact op en ontdek hoe wij jouw integraties slimmer, sneller en efficiënter maken.